Ja, dat kan, daar gaat onze voorkeur zelfs naar uit. U krijgt van ons bericht als de bestelling klaar is en dan kan de datum en het tijdstip van ophalen afgesproken worden
Archieven: FAQ's
Welke garantie is er op de producten?
Op al onze producten geven wij 1 jaar garantie
Kan mijn bestelling ook thuisbezorgd worden?
Tegen betaling bezorgen en monteren bij het product bij u. U kunt de bezorgkosten van tevoren overmaken via bankoverschrijving. U mag de bezorg- en montagekosten ook bij bezorging contant of per pin voldoen. De bezorgkosten worden van tevoren met u overlegd per telefoon, app of mail. Als u van tevoren wilt weten waar u rekening […]
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Als u via de site besteld kunt u via Ideal en bankafschrijving betalen. Bij ophalen of bezorgen kan dit contant of met pinbetaling. Ook is het mogelijk een factuur van ons te vragen en de betaling dan via bankafschrijving te voldoen.
Wat is de gemiddelde levertijd?
Door topdrukte en stagnatie in de leveringen van het hout bedraagt de gemiddelde levertijd momenteel rond de 6 weken. Dit hangt ook af van het product dat u besteld. Bepaalde produkten kunnen namelijk makkelijker in het productieproces worden meegenomen. Neem hiervoor contact met ons op om te informeren naar de mogelijkheden.
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling klaar is
Zodra u een bestelling geplaatst heeft, nemen wij contact met u op. Dan bespreken we de levertijd en de wijze van levering. Als de bestelling daadwerkelijk klaar is krijgt u van ons bericht.